All i want for x-mas is..

Nu har jag gjort julgodis, duktig som man är. Blev skit gott, jag och putte har även vart nere i affären o handlat lite annat gott till godis bordet som vi brukar ha vid jul. Undertiden som jag pysslade i köket så lyssnade jag på massa jul musik också, gud va mysig vaaa?! haha. Tröttnade ialallafall på jul musiken efter ett tag så då blev det alice in videoland, inflames o rammsten. mycket bättre;)
Nu sitter jag vid tv och kan inte låta bli att fundera på vad det är i paketen under granen, så typiskt mig! älskar paket, specielt julklappar. Födelsedagen är rolig för då är de en dag som är bara min (nästan iaf... haha), men julen är så mysig så de går jämnt ut me jul och födelsedag.

Klockan 21.00 blir det sagan om ringen<3 loooove!

Puss på er mina toksnärtoooorr (åhnejjj, ronja har smittat mig)
Appropå bruden, BLI FRISK SNART DIN LILLA SHHHHLYNA, JAG ÖVERLEVER JU INTE HAHAHAA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0