Äntligen fredag

Nu har jag slutat praktiken! Känns rätt skönt, men är sjukt jobbigt att veta att man har 1000 inlämningar välkomnande i skolan.. Men det är på måndag, först är det heeeelg! Vilket betyder FEST! Eftersom vi sorligt nog inte har hittat förfest än så kommer nog brudarna till mig imorn för fix o lite chill innan partyt! Jag e fan taggad hahaha.

igår innan vi åkte in till stan.


HAHAHAHAHA fuck u kissie, mina läppar är så mkt större än dina! + att dom e äkta;)
hahaha kul att jag har sån torr humor...


Fick pytteliten fläskläpp igår.. (detta är dock innan) Skulle öppna provhyttsdörren lite o smack! ett jack i läppen blev det. Haha fan va dramatiskt de lät, de va inte så farligt faktiskt haha.

Blev lite klassträff på comerce också. Jag o ronja träffa på Amanda, Simon och Mikael. O så kom Emily också en stund:P

Ne nu ska jag till affärN Byeee




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0