Cause i'm a free bitch, baby

Seriöst jag tröttnar ju inte på låt jäveln heller! hahahah Snacka om att denna låten ska pumpas som faaan på lördag!! Det blir denna och Tic Tok! Sexy bitch e faktiskt lite pasé känns de som. Men den är fortfarande bra, men inte lika bra. Haha.

Ja som ni kanske har förstått så blirde party på lördag! Vi kommer förflytta oss så långt tom till Töreboda för att på ha grymt kul o shaka assssset! Haha! Det är min kompis jouline och några kompisar till henne som har gått ihop o fixat en stro fest, hyrt lokal och så! Hoppas många man känner ska dit, annars är det inte lika kul. Sisst jag pratate med Jullan så var de ca. 200 st som hade sagt att dom skulle komma, får se om de e så många som kommer. Man kan ju hoppas, vore lite kul med en stor fest.
Jag, Carro och lotta letar förfest förfullt, så om ngn har en förfest i närheten av Skövde/Töreboda någonstan så bjud in oss för helvete!!! HAHA Ska kolla med min lilla malin om hon ska me oxå, för isåfal kan vi ju försöka hitta skjuts till oss... För fanns visst bara en plats kvar i Antons bil.

Jaja de blir nog grymt tillsist! hahaha



Party on folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0