Cloud connected

Då va julen avlarad då, som vanligt så var det sjukt mysigt och man fick fina klappar.
Idag har jag dock inte lika roligt.. fyfan va tråkigt att sitta hemma o mögla på juldagen. Jaja lyssnar på every time i die nu o får lite taste of chaos flashbacks, o jag gillart!<3 "you dont live till you'll ready to die, witch one of you mother fuckers is gonna get inside my heart" we're wolf hette den låten.. kulkul. Så kul har jag idag, tur att det finns människor som lyser upp tillvaron på msn! <3 på er hahahah, ni har typ gjort min kväll. Fy fan va depp jag låter. NEEEJ nu lämnade den sista mig själv på msn xD hahaha tragistk som fan! får satsa på att gå ut imorngon.
oh de va shrek på tv, ännu mer tragiskt att jag ska kolla på de nu då..

Dagens låt idag är iallafal helt klart cloud connected<3 guuuuuud va jag e kär iden idag!
Detta är kärlek mina vänner! fyfan va underbart de va på taste of chaos, den kännslan!
Fy va böööög jag låter nu man skit samma loooove



Tack! Only i know.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0