Fix o trix

Nu har jag fixat skjuts till och från jullans fest! Jansson är snäller o kör äna till Töreboda, de blir jag, Amanda och Malin som åker med han. Sen kör ju Anton en bil också o där ska Carro, Lotta och Ola åka. De blir nog fiint!

Detta måste göras!..

  • Hitta något att ha på mig!
  • Fixa dricka!
  • Hitta förfest!
  • Fixa braaaa musiiiicc!
  • Dessutom så måste jag,
  • Rida
  • Plugga :S
  • Städa

..Innan veckan e slut!

Haha stressigt va ;)


Btw så dissar min HOE mig :( För club milk!? hahaha (hade nog gjort desamma om jag va 18 men men) haha Dumma henne, hon o jag e ju givna på fest annars! ;D Men jag har ju Malin, vi kan festa rejält vi me!! :D
Woho nu kör viii taggaaa!



Party on BITCHES!

Mitt motto?.. hum vem vet ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0