God morgon

Sitter i min sän o glor på tv, jag är as seg haha. HAde jag fått hade jag sovit vidare men nu så ska mammas kompis komma någon gång innan tolv och kolla på min gamla bräda som vi säljer för der dyyyyra priset 100 kr, den är ju så ny och i sånt bra skick asså. haha. Idag har jag planerat att städa mitt stökiga rum, sätta på in flames på högsta volym så är det nog inte lika jobbigt att städa sen.
Asså jag kan inte fatta att det är julafton imorn, helt sick, de har gått sjukt fort. Jag gillar julafton, så himmla mysigt haha.

Blir nog ingen utgång på juldagen:( Alla tråkiga människor jobbar ju.. Får se om jag hittar ngr trevliga att dra ut med! ;D



:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0