God morgon!

Klockan är 12:50 och jag vaknade nyss. Fyfan va skönt de var att kunna sova hur länge som hellst. Tror jag behövde det. Idag är du ju som sagt dags för party, då bullan kommer hit o fixar sig med mig, men först skulle vi nog gå på stan lite. Jag vill ha ett rött läppstift! och ett nytta halsband, o mer ringar o fan jag skulle kunna hålla på så här i evigheter så är lika bra o sluta nu. Jag vill köpa mycket, de vill jag alltid haha. Amanda kanske oxå skulle komma hit i fixa sig med oss, så det blir väll live prepartyyy. Fast typ bara tagga me musik o så. Sen kommer jansson o kör oss till Tboda, så då kan vi börja drickaaa. Förfest i bilen e la niiice?!

Ne nu ska jag kolla lite mer på tv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0