Lov!

Fan va gött med jullov!
Jaja den senaste veckan så har jag åkt till malmö, röjtsönder på in flames, träffat nya vänner, fyllt 18, supit ner mig och piercat tungan! låter sjukt nice va? vilken vecka haha!

In flames va helt sick, så sjukt underbart! det var värt 45 mil i bil, 2 1/2 timma ute i -5 grader, trängas, svettas, slåss och skrika för att få se dem. Allt var verkligen perfekt, vi träffade två as sköna killar som vi hängde med där borta. Martin och Beppe/boppe(?) haha från blekinge, taaaack för att ni gjorde kvällen grymm!



Min födelsadag kunde ju vart bättre, men hade kul ändå! :D

Sen piercingen :G

Looove it



Ser ni min nya snygga header btw, fedt nice azzzzzzååååhhh fniiizzzZZ ne fy nu börjar jag bli övertrött hehehihihhohoho *leeer* HAHA ne nu får jag ge mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0