FILM

Nu har jag kollat på Harry Potter och halvblodsprinsen (love!) Blev så glad när jag såg att den fanns att hyra på träffen! Längtar så tills de två sista filmerna kommer!
Nu sitter ja och kollar på LA ink istället, åh vad jag längtar tills jag tatuerar mig! Btw vill ni ha en liten sneak peak på hur min tatto kommer se ut? Äh ni får det anyway :D

Något i den här stilen, ska nog inte ha rosorna. Dom e jävligt snygga så kanske bygger på de senare. Men just nu vill jag bara göra diamanten med banderollen där det ska sta Caroline. Eller om jag kommer på något annat roligt att skriva. Sen ska jag ha så att det ser ut lite som om de skiner om diamanten runt om. Ni förstår säkert inte. Men jag tror att det kommer bli riktigt grymmt!



Bjuder på en snygg P&L bild me;D bara för att ronja har langat massa idag! saknar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0