Gresa sjukan?

Snart börjar jag la nöffa o de växer ut en knorr där bak... ne men allvarligt, känner mig inte alls pig. HAr ont i hela kroppen, fryser/är as varm, ont i halsen, hostar och har ont i huvet, Fyyy vad jag klagar, men man måste faktiskt få tycka synd om sig själv ibland!
Funderar på att strunta i skolan imorn, då får jag dessutom mer tid att plugga på samhällen och de behövs kan jag säga er! Dock så har jag teori lektion klockan fem o den måste jag ju på så får se om jag kanske kan åka in på den ändå... Körkortet är en myyycket större motivation än allt som har med skolan att göra. Tvivale.

Langar en bild på min party outfit i fredags! (liiiiite suddig bara)



Ciaooo :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0