Jul, jul strålande jul.

Ja idag åkte jag, mamma, min bror och hans kompis in till stan för lite julklapps shopping. Denna helgen är det även jul marknad i skövde så det var lite mysigt med jul musik. häst och vagn, och annat juligt! Carro och stanna hade hyrt ett stånd till sin julgodis försäljning, all vinst går till K.R.I.S Snälla som vi är sponsrade vi som genom att köpa fyra godispåsar. Jul kola, knäck o ngt annat gott va de nu hette:P Hittade bara en julklapp idag, en väg atlas till putte. Sen testade min bror en t-shirt så jag vet vilken storlek han har. Till mamma ska jag nog köpa Thåströms senaste skiva :)
Köpte lite till mig själv oxå, den senaste harry potter filmen <3

Nu tvingar ronja mig att lyssna på ngn melissa horn. Det va ingen musik för mig ska jag säga er haha!

Aja nu ska jag göra mig iordning, har hoppträning snart :D'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0