Kul grej.

Haha jag har rätt tråkigt! Observera att jag kanske inte är heeelt seriös hahaha (de e jag visserligen aldrig men aja ;D


DAGENS VILL HA:
min födelsedaaaag
DAGENS KLÄDSEL: landstingets (sjuukt sköna) arbetskläder / chinos, t-shirt, converse.
DAGENS FRISYR: Plattat i en toffs.
DAGENS LÅT: Frühling in paris - Rammstein. 
DAGENS PLANER: ta det luuugnt.
DAGENS SAKNAD: PARTY helt klart!
DAGENS DUMMASTE: HAHA nämner inga namn.
DAGENS MISSLYCKANDE: Bet mig i kinden, haha.. (de e ju faktiskt fredagen den 13:e)
DAGENS DROG: RAMMSTEIN :G
DAGENS KÖP: Hotellrum ;) oohlala! nej men har inte köp ngt annat än bokat rummet tills In Flames!
DAGENS GODIS: Jag är en gummibjörn lalala ;D
DAGENS HUMÖR: Rock N' roll beeejby!
DAGENS CITAT: If u gonna fuck 'em, you better fuck 'em haaaard.
DAGENS ROLIGASTE: - Typ diska leksaker. (hände inget roligt idag med andra ord)



En gammal härlig bild från liseberg!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0