Lunch

Nu är jag hemma från praktiken o har ätit min lunch, tro det eller ej men jag har faktiskt stekt ägg till min pyttipanna idag. Jag som aldrig äter ägg egentligen, tycker fan att det är äckligt! haha. Men idag så var det faktiskt gott. Jag hller väll på att bli vuxen, blir ju faktiskt 18 om tre veckor. Fan det är nog bäst att jag börjar lära mig kaffe nu också, det däremot är nog det vidrigaste jag vet. Kommer aldrig kunna lära mig dricka det. Fyyy!

Jag borde gå tillbaka till praktiken nu egentligen, men orkar inte. Väntar fem min till bara;)

Har lyssnat söder denna låten och bad romance nu på lunchen. Så grymma! snacka om att jag vill festa nu!
Tik tock on the clock but the party don't stop!






My party girls!




Ne nu måste jag springa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0