Töntigt test

HAHA jag vet att ni älskart ;D




ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? o de ska jag veta.. 88:a eller 87:a tror jag
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? HAHA.. blir inte så kär ;)
Vad tycker du om kärlek? Äh kör bah ;)
När kramade du någon sist? lördags tror jag, kramas inte så offta;D
Kramade du någon speciell person? Tror jag inte, lr skulle ju va malin isf;D (kramade många i lördags haha)
Har du svårt för att bli kär? ja och nej
När kysste/hånglade du med någon sist? Lördags skulle jag tro
Ångrar du det? ångrar aldrigt ngt;) hahaha de som händer i fyllan stannar i fyllan ;D
Är du singel? im free like a bird
När fick du senast en komplimang? idag någongång. i think.. utav ngt äckel HAHA
Har du hånglat med någon av samma kön? Nej

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? hepp
Har du nån gång playat? haha... nej
Hånglat med nån riktigt ful? ah fyfan
Hånglat med fler än 50 pers? - nejnej.
Gjort något riktigt dumt? - förmånga ggr
Gjort något du verkligen ångrar? - ja.
Varit nykter på nyårsafton? - yes
Åkt ambulans? - nope
Blivit polisanmäld? - nej
Fått din mamma att gråta? - ja. fy vilken hemsk människa jag e
Slagit ner någon? - Beror på hur man ser det.. FÖRLÅT! haha drog ner en i backen o slog han... (jag skäms)
Skämts över dina föräldrar? - haha ja.
Skämts över dig själv? - haha klart.
Sagt jag älskar dig och menat det? - ja.
Tar du droger? - i want to puff puff! hehe nej självklart inte!
Vilka kläder sover du i? - t-shirt o mina älskade gubbpjamasbyxor
Vad hatar du verkligen? - Mycket ahha orkar inte skriva de 
Varit kär? - ja, men not so deeeep om man säger såå
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - Ohyes :(
Är du ensam nu ? - De är jag o frank Wagner :G (om man räknar bort tvn o datan så jupp, ell alone :( ahah)
Vill du gifta dig? -  JAg vill ha ceremonin men utan löftet! HAHA
Vill du ha barn? - Max två stycken isf men om de ens blir de de vettifan

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Förutom jag så ronja ;G HAHA
Såg dig gråta? - Minns inte, måste vart ngn urballad fest (som vanligt) så säkert fia eller malin eller ngn :P
Fick dig att gråta? - jag själv
Du gick på bio med? - Bullan, fia och sara! :D
Skällde på dig? - mor skulle jag tro

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - hepp :D
Kramat någon? - noppe
Pussat någon? - nepp
Köpt någonting? - Mascara! o flöt fifan :(
Sjungit? - yes haha
Saknat någon? Saknar alltid någon ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0