Torsdag

Puuh har precis vart i stallet och fy vad min häst krånglade idag! dumming! hoppade lite men eftersom han inte kunde tagga ner så blev de inte så seriöst. Har ju hopplektion på söndag så får ta igen det då;)
Föresten, gissa vilken låt jag satte på direkt när jag tog datorn;) haha Bad romance, chockade? inte jag! Den e ju så skön, har verkligen fastnat för den. Måste fixa den, kan ju inte lyssna på youtube helatiden haha. Dock så är ju videon grymm, men ändå. Man vill ju kunna ha den på mobilen o så.

Så himla gött att det är fredag imorn! Det betyder, HELG, bara en vecka kvar på praktiken, sova, faktiskt ha tid till saker haha ja ni fattar;D Får se va man ska hitta på i helgen då, hoppas väll på fest men l'är ju inte hitta något :(

Jag längtar till sommarn! därför bjuder jag på en bild från i sommras när jag o mina kompisar var i lysekil o semestra lite;D Detta kortet är taget i smögen dock. Vill ha sommar nu! men först jag jag bli 18!!!! yayy haha bara 3 veckor kvar ju:D sen e de jul o nyår me! :G nice!





Want your bad romance!

I want your love and
I want your revenge
You and me could write a bad romance



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0