it's gonna be ledgen waiiiiit 4 it

hahah orka int rubrik.. kollar op How i met your mother så ah fick bliii så däääär.
Fyfan sitter o pluggar, eller har la gett upp rätt mycket nu. fan då får ta de imorn.

Imorn jävlar. imorn då äre valborg. imorn då är de bonna fest. imorn då äre all in som gäller!!
Börjar bli sjukt taggad asså haha. Vi ska förkröka hos ken me massa alkohol och annat tillbehör sen blire falköpin o plantis för att drägga där. Va så länge sen vi hade en rigkigt stp drägg kväll, så jag antar att jag övertaggar för detta påminner mig om the old days. sommar kvällarna när börje o ken starta bråk, john va speedad som aldrig förr o ngn jävel alltid lyckades få i sig för mycket av de goda. Jag vet att det låter förjävligt, hur kan man tycka detta e kul. De en bra jävla fråga hahaha, man måste verkligen ha sin själ i denna lilla drägg by för att uppskatta detta. Så ja nu återupplever vi gamla minnen! KÖÖÖÖÖR! hahahahaha okej massa rapparkalja men erkän de va ju kul o läsat;)

Men först äre skola som gäller imorn, det blir ju jätte kul *fake smile*.


PEACE!






Your voice are like pure silver rain, the sweet touch from your lips make me go insane. oh baby i want you so, sweet kissi'n in the dark.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0