Lov o grejjer

Jaaao det är ju påsklov nu och de märks rätt väl tycker jag, har inte lagt mig innan 02:00 en dag, har inte pluggat ngt(fuck!!), sköööönt väder, vart mkt i stallet och såklart FESTAT! igår va de bogrens som gällde ofc! De va rätt skoj, men inte överdrivet kul kanske. Men de va jääävligt mycket folk iallafall, både bogrens och depå va öppet. Får se om vi drar en finer fylla imorn me, om ngn orkar haha;)

Aja nu sitter jag iaf här hemma och kollar på Harry Potter de vise sten som går på fyran, man tackar la aldrig nej till lite HP eller? ;D

Min älskling!



Föresten så ska och Jennica ut på äventyr i veckan;) Kommer bli GRYMT haha :D


:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0