Bra dag!

Chilledill! Sommarjobb fixat, fick sms idag från Lilian där hon skrev nummret till enhetschefen och att hon hoppades att vi sågs i sommar. mycket braaa:) Sen stannade även Lena när hon såg att vi kom hem och betättade att hon hade skrivit upp mig på sommarjobbs listan så att enhetschefen kunde ringa mig(Y) Här får man allt serverat på ett fat minsann, så jävla gött. Det lönar sig att vara en bra praktikant. hehe.

Jag, Mikael, Carro och Anton har nästan bestämtos för att dra till alanya i maj också. Vi har hittat hotell o skit nu så blir nog faktiskt att vi bokar i nästa vecka. Ska bli så gött, en vecka i värmen. Blir i maj isf, lärarna får fan bli sura ;D

Blir förhoppningsvis fest med fia o sara i helgen, lääängesen så de ska bli skit kul:) Har nog fixat de som behövs till helgen nu också sjuuukt bra!

BARA EN MÅNAD KVAR TILL RAMMSTEIN!! :D <3

Fick min tatto tidning idag (Y)

Slutade tolv (vilket jag förövrigt kommer göra tre dagar i veckan, resten av terminen :D)

Så ja som sagt, bra dag :D





Baaabyyyy



Ciao fartfaces, smell ya later!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0