:)

DAGENS VILL HA: SOMMAR!
DAGENS KLÄDSEL: Lackleggins o stor t-shirt, kavaj
DAGENS FRISYR: Bara uppsat i toffs, inte plattat eller nöge
DAGENS LÅT:  HAHA Primo victoria - Sabathon
DAGENS PLANER: Sooofta, kanske plugga lite.
DAGENS SAKNAD: En snygg man! HAHA ne men fan jag venne (A)
DAGENS DUMMASTE: Fått kallelse till isotop röntgen (igeeen)
DAGENS MISSLYCKANDE: SOS lärarnas mislyckande när de skulle baka muffins i micron, gött att brandbilarna kom ;)
DAGENS DROG: musik som vanligt<3 och MIN TYSTA MARI ADAM! HAHAH
DAGENS KÖP: hmm.. har inte köpt ngt idag.
DAGENS GODIS: Choklad, har kvar i julkalendern xD (eew jag vet) hahahah
DAGENS HUMÖR: Glad :)
DAGENS CITAT:  Räva baby!
DAGENS ROLIGASTE: jag själv! (jag är så jävla rolig!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0