Mc dreamy

Tänkte göra en liten kul grej. Ska visa/beskriva ngr olika kill"typer" jag gillar ;) here we go.

Skinnhead killen
Då menar jag bara tyill utseendet. De brukar ju ofta förknippas med rasism, våld och annan skit. Men som sagt, inte det jag gillar!
Tänk er typ this is englan, kängor, halv tighta jeans som e uppvikta, hängslen, shorta/snygg t-shirt och jag gillar ju kepsar så gärna en sådan på hövvet eller varför inte en hatt;)
Det får även va lite "morderniserat" alltså inslag utav nyare mode, samma stil på ett nyare sätt lix (Y)



Punk killen
Liknar skinhead, men lite annorlunda är de allt ;) Jag gillar inte när punk looken blir för överdriven, ursh. Kan va snyggt ibland, men oftast inte. Men i lagom mängder är det sjukt snyggt, tex tysta mari gänget har sjuk snygg stil! (speciellt adam) haha
Även här äre tighta jeans som gäller, band t-shirt/linne, gärna hängslen här me, vans/converse, slips funkar som assesoar. Kolla bara på alla "typiska" punk.bands killar så fattar ni ;)

 <--- Tysta Mari      <-- twopionteight

Skate, Punk/skate
Yeep... Väldigt lik punken, men en lite ändring. Byxorna! Typ stora t-shirts o stora byxor/shorts utan att bli förstort, detta ska då vara mer åt punk hållet än skate då jag tcker att skate kan bli fööör stort ;) Denna stilen så skulle jag villa ha Travis barker som "stil ikon" orkar inte skriva så mkt, kolla bilderna ;)

      liite smalare byxor o de hade vart perfa ;) 

Trashy rock dude - dregen
Har ingen aning om va man kallar "stilen" men iaf Dregen är sjukt snygg! därför får han också va med.
Vet inte varför jag gillar hans look så mkt, han ser ju så jävla trashy ut som sagt men de blir så jävla hett HAHA.

      



De va la de då. orkar inte mer nu, men de finns ju sjukt många olika kombinationer mellan dessa stilarna också som blir skit snyggt. Sen finns det även mer snygga stilar, men ah i stora drag.
Som ni kanske sett nu då så ära ju band killar som e min grej liksom, döör lite när en kille sjunger eller spelar gitarr!

småsaker som gör en kille snygg (i vissa fall)
-Keps (kolla travis)
-Slips (om man har den på rätt sätt)
-Hatt (måste också kunna bäras på rätt sätt/till rätt kläder)
-Kängor, converse eller vans
-Gitarr (en gitarr gör alltid killen snyggare haha)
-TATUERINGAR, detta är nästan ett måste! (som ni kanske ser på bilderna ovan)
-Piercingar, ett stort pluss!
- Utstråling & bra personlighet. detta kan faktiskt göra en okey snygg kille skit snygg ;)

Ja de va ju lite om va jag gillar för killar haha, har man tråkigt så hittar man på ngt att göra.. Ja detta va de jag hittade på. Nu får jag hitta på ngt annat att roa mig med ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0