sms frågor

Bläddra igenom sms:en i inkorgen och räkna till tio, det sms du hamnar på ska du skriva in under frågan. Räkna om och skriv nästa sms under nästa fråga osv.

Här är mina sms:

1. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

** Lungt:).

2. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?

** Förstår det, är avundsjuk. ska jag hämta dig i stenstorp eller skövde?

3. Vilket sms blev du mest berörd av?

** hahahahaha ohlalalaaa

4. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

** jo men det funkade inte x) okej så det har inte hänt ngt mer?;)

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

** haha bra hunny! Men, när kommer sara då? vart bor hon föresten? xD

6. Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom?

** hahahahah du har så fel!!! Nuppa vidare nu så hörs vi senare sen hahah!

7. Vad vill du höra mest av allt?

** Men om jag hittar nån liten vän ska vi köra på de då?:)

8. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?

**What?!? hur vet du det? :O

9. Din mest romantiska replik?

** Jag vet inte, får fråga.

10. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

** Sötnos ;)<3



höhö vissa blev ju lite kul, andra inte så kul ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0