Söndag morgon

Eller morgon kanske man inte kan säga, klockan är tio i två såg jag precis.. Men vaknade tolv så e typ morgon nu. Skönt att sova ut lite.
Igår kom jag hem vid tolv typ, o la mig då o kollade på tv men stensomnade o sov till typ fyra haha. Va lite trött efter terassen höhö. Vid fem typ så kom familjen Ritzman för att äta tacos så då va de bara att se pigg och glad ut o va med o äta, men direkt när jag hade ätit klart gick jag in o gömde mig på rummet igen. Älskar att va bakis asså.. hahaha!

Skissade lite på min tattoo igår också, kan inte bestämma mig för vad jag ska skriva i den. Får diskutera lite med fredrik på tisdag o se om vi kommer fram till ngt bra gemensamt beslut om hur den ska se ut. Jag menar så som jag har tänkt mig kansske inte alls passar p kroppen, han är ju proffset liksom. Men de ska bli sjukt nice iaf :D

Bilder på skisserna.




Två exempel, jag e ju inte bra på att måla så självklart ska jag inte tatuera in ngn av mina egna skisser utan visar dessa för fredrik bara så att han försår hur jag vill ha det ;D Får förklara lite också för vill ha lite annat runt omkring.


aja idag ska jag nog bara soft ;D


Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0