The quiet place

Tjeeena loovers, idag har jag haft en baksdag. Men en bra sådan faktiskt. Jag och carro kom upp vid halv elva typ och åkte in till nautilus o tränade. Jag fick ett tränings pogram att följa så nu jävlar ska jag bli biff! haha. Sen drog vi hem till mikklo(snart tradition vafan) o kolla film. Forest Gump blev de denna dan, den e ju så bra.
U nu sitter jag här o mår lite små illa o lyssnar på the quiet place, så jävla fin!

Spinning further deeper
I know you're out to try me
I'm not in this to be a slave
I push the dirt
Make me feel
Locate what swallows life
Night bird you build my world

Seriöst in flames är fan ren jävla koncentrerad kärlek!

nänä frank e på tv så ska dräggla lite, ciao:*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0