Ansiktstatueringar..

kan vara sjuuukt snyggt! Men kan samtidigt bli to much, och då menar jag verkligen too much...


Lizardman har ni säkert hört talas om, kul grej men nja lite för mkt tycker jag faktiskt ;D
Även fast jag brukar gilla sjuka grejjer så e detta to much. Men i love hans tongue split! me want!!


Okey, detta va ju bara tråkigt! Jag menar ska man nödvängigtvis göra en tattoo över hela jävla fejjan så ha lite fantasi förfan haha! Thats my thougt..


OS i all ära, men i pannan? aja frivilja... Gillade inte ngn utav hans ansikts gaddningar.


Ennu en galet ful tatto, och denna va ju inte para fult motiv utan även dåligt gjord. Ser bara sjukt kladdigt ut!

Ne tacka vet jag kat von d's stjärnor, de e lagom att ha i ansiktet ;D



Men sen så tycker jag att rästen av kroppen ska ni fan fylla me bläck så mkt de bara går!! Men tänk på att inte bara göra stora fula tribaler eller liknande för att täcka huden, utan gör snygga färgrika motiv! De gillar jag, can't wait tills jag har kommit så långt att jag har sleevs o backpice osv :G fan va jag älskar ink!

(ah och juste. Kom ihåg att allt detta e mina åsikter så om ngn annan tycker tvärt emot, varsågod de e dina åsikter. Jag har mina som sagt! så inget e rätt eller fel)

PEACE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0