Äntligen!!

Nu har jag fixat septum piercing. Det gick snabt och enkelt. Bestämde mig i söndags och igår (tisdag) smälde de. Jag fick med mig ronja och vi knallade direkt upp till evolver och så sa jag bara rakt ut, "jag vill pierca mig har ni dropp in?" svaret jag fick från andreas var så enkelt som "okey, vart?" sen skrev jag på lite papper, gick in i et mystiskt rum(grrr hahahahah) fick en tång i näsan, sedan en nål, lite smärta o sen va de klart! :D Helt fantastiskt, och nu har äver ronja fårr uppleva min adrenalin kick som jag får när jag piercar mig eller gaddar mig. Hon tyckte jag var jobbig... hahahaha ääääh woonerbaaar!!

Dålig bild pån men jag gillaren:G


Igår va de party hos alexandra btw, skit najs me bara sos brudarna!
Och imorn blir de utgång på boggan!! äntligen hahahah


Puuuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0