Harrypotter + Tatueringar = <3

Jag och min kusin har någonslags konstig besatthet utav harry potter och tatueringar (jennica är värre haha), så ah va är inte bättre än just harry potter tatueringar då? ;D Jennica har redan börjat planera på en hel Potter sleve, medans jag tänker mig ngt lite mindre än så länge, (endast för att spara plats till annat hehe). Men hennes tattoo lär bli grym iaf! Här kommer lite bilder på hur andra har valt att hylla HP i en tattoo!


Här har vi en rätt stor tatuering som är as ball! haha öreställer då herry, hermione och ron. Voldemort är även med på ett hörn. Tror detta är ett dvd omslag om jag ska va ärlig ;D


Här har vi en tidvänadre, nivet en sån som Hermione får i bok nummer tre tror jag det är om jag inte är helt ute och cyklar. Ni vet när hon har valt för många kurser så hon måste åka till baka i tiden så hon kan gå på alla;) Dom använder den även för att kunna rädda Sirius, Vingfåle och någon mer som jag inte minns nu. Aja ni hajar kanske. Rätt rolig tatuering tycker jag, jag skulle lätt kunna tänka mig göra en sån!


Här har vi en brud so har vågat sig på en scarification i pannan ala HP, lite vågat? ah de tycker jag, men jävligt coolt ändå! Min kusin har också ett HP ärr, dock har hon valt att sätta sin på handen (bra val tycker jag haha). Jag giller idén as mycket och vill också ha mig ett HP ärr, men inte i pannan ;)


Vill ni se fler hp tattos så säger jag bara google is your friend!!


PEACE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0