Kväll

eller natt kanske man ska säga... klockan är ju faktiskt tio min över tolv:P Jag sitter o kollar på jurasic park som går på fyran och blir skit rädd vid vissa scener haha! Spelar även in den på vår inspelnings bara box, kan va kul att ha ju.. Egentligen så är jag jävligt sugen på att dra på en Harry Potter film, får göra de efter jurasic park. Blev sugen efter att ha kollat så mkt HP på datornxD

haha vet ni vad jag just kom på, jag ahr konstiga kvälls ritualer! Måste alltid ha mineralvatten bredvid sängen och finns inte det måste jag ha ngt annat drickbart, måste även ta ett glam med minst sex isbitar i som jag äter upp innan jag lägger migx) lite så konstigt.. men insåg nu att jag gör verkligen detta varje kväll också. Sitter just nu med ett glas med is, och dricker på mitt mineralvatten. herregud xD

Vi fick student mössorna igår!! Shit nu känns de ätt de är nära, hela klassen blev på bra humör o vi sjöng student låter o grejjer. Underbart!
Caroline OPsos


Säger godnatt nu även om jag kanske inte lägger mig än;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0