Musik

Asså min relation till musik är välldigt konstig har jag kommit på, eller inte konstig, men jag älskar verkligen musik! Kan bli helt sjukt glad när jag lyssnar på en speciel låt, eller helt i extas närstan som om jag trippade på något haha. Musik är det underbaraste som finns. Nu har jag suttit och kollat på massa klipp från arvika och P&L -09 så nu kan jag inte vänta till festevalsommaren 2010! Jag var ju på P&L förra året och det var grymt, iår blir det metatown och förhoppningsvis även Arvika! vore så jäva guld! Aja va bara tvungen att få ut lite utav all denna lycka eller vafan de e som jag fick nu när jag kolla alla klippen på youtube ;D


Byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0