Fet dag!!1

Danm vilken jävla dag, hahah.
Först va de skola, trökigt som vanligt. Ronja hade ju arbetsintervju idag i falköping så jag erbjöd mig att skjutsa dit henna så att vi skulle kunna gå in till HF sen o snackla lite med dem. Undertiden ronja e inne på falbygden roar jag mig med att gå en sväng uppe på mösseberg, jätte mysigt! Efter en timme e hon klar och har fått jobbet, GREAT! Då va de bara HF kvar då. Vi går in lite försiktigt o klämmer fram ett "hej jag är lite nyfiken på om det finns några lediga ungbo lägenheter i stenstorp". Vi får komma in o satta oss o snacka o efter en kortstund efter går vi ut därifrån glada som fan, visning av en tvåa nu på fredag!! YES, hoppas hoppas att detta blir bra nu:D
Att tillägga till dagen är att detta kanske var värdens flat-dag xD herreguuud!!! alla måste trott vi va flator typ, fan kan man inte dela lägenhet o va bffs lr? xD aja skit samma hahahahah v fick oss ett gott skratt iaf :D

Juste vi såg en räv som dödade en STOOOOR råtta med:S hahha skit coolt ;P


PEACE!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0