Lägenhet

Nu så har jag och ronja varit o kollat på våran (kanske) framtida lägenhet, ill chill. Vi va ju inne i falköping i onsdags o snackade med de på HF o då fick vi en visning i fredags. Lägenheten var helt ok enligt mig. tänkte skriva upp för och nackdelarna med den, mest för min egen skull.

Fördelar
Rymligt vardagsrum
balkong
Fint kök
nya tapeter (inte så snygga dock)
bra hall
bra förvaring
tredje våning
lugna grannar
Nära till tåg
får lägenheten snabbt
hyffsat billig

Nackdelar
Gammal kyl, frys och spis. Fula
Litet badrum, fult
fult golv i sovrummet
mossa på balkongen
Svårt att möblera sovrummet
hyresvärden verkar va lite slö


Ah de va de jag kunde komma på nu...;D va tror ni väger de bra upp de dåliga eller tvärt om?
Vet inte riktigt va jag vill, vill ju flytta så känns typ som jag vill ta den bara för att lix...
Men ska iaf snacka med dem på HF immorn eller övermorgon o säga att jag är intreserad, o ffråga fall de har ngt annat som kan vara intresant att kika på ;D

aja nu ska jag dra mig

PEACE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0