öööh..

Ja.. jag hade tänkt lagga in ett inläg i stil me "hahaha förra inlägget va rätt mycket ironiskt o sarkastiskt, men visst va de kul o bla bla bla..." men nu så äre så att jag kan nog inte göra det... med tanke på hur vår kväll faktiskt såg ut. Jag akn göra vissa ändringar, tillexempel sp va de alla som hamna i bråk, alla utom erik typ . Psyko brudar i fkp hoppa på förs mig men de va inte så farligt sen skulle dom leta rätt på mig igen men hitta bara carro så fyra brudar hoppar på henne, asså ni ska se hur hon ser ut idag. Blå och svullen. Orkar inte dra hela storyn men iaf så fick John knytnäve i ögat, mikael en käftsmäll så han spräckte läppen, Jag blev ryckt i håret o riven(jävla lama catfightbrud, lär dig slåss...) Carro slag typ överallt, dragen i håret, riven osv, Ken spark i magen, adam en snyting ngnstans...

Visst älskar vi falköping :D

Men nu till roligare grejjer, jag och min hoooomieee runar ska kanske flytta ihooop i sommar. Fan party lägenheten nr 1!



För vi är sveriges coolaste brudar....

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0