Skola

Blääähähähä, sitter i skolan nu och har håltimme.. så jag har malin har precis snackat me agnetha om social omsorgsrapporten, jag varlde en raport om barn i kvinnohusen. Blir la väl med det hehe.
Har fan prov sen :O fyfan kommer gå år helvete, Agnethas prov e ju såååå roliga.. Man får typ en fallbeskrivning o sen ba berätta vart hon borde placeras och varför och vilka insatser hon bör ha.. Fuck.



MEn mitt humör hålls uppe med tanken på att det är sista dagen i skola för denna veckan:D Imorn äre feeest!! För min BFF fia fyller ju 18! grattis i förskott :D
Innan har jag, Malin och Charlotta tänkt att vi skulle rida lite, om vädret tillåter:) Vi ska testa One Way, hon har inte blivit riden på as länge så ska bliintressant att se hur detta ska gå.



HAHA en "snygg" bild på mig från vårt studie besök hos räddningstjänsten xD Detta gjorde vi till vårat projekt arbete:)



PEACE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0